2016. jan 01.

Szuperhíró üzemmód ON! :)

írta: Kismag
Szuperhíró üzemmód ON! :)

Új év, még több álom, nagyobb erőfeszítés

Ez csak egy véletlen egybeesés. Nem akarok közhelyekkel élni, hogy az újévben nem iszom annyi kávét. Hogy kevesebb cukros ételt és több gyümölcsöt fogyasztok majd. Hogy nem hazudok többet, mikor a boltos néni megkérdezi, hogy kinek vettem ezt a rengeteg csokoládét. Hogy nem rugdosom be az asztal alá a lepotyogott morzsákat. Hogy nem érzem majd cikinek a partedlit, amikor tortillát eszem. És hogy idén végre elindítom a blog oldalamat, amit már legalább 1 éve (!!!!) tervezek. Nem, ezt a lépést nem azért tettem meg, mert január elseje van. 

alom1.jpg

Ez nem egy véletlen egybeesés. Hogy miért pont ma? Mert ma reggel ébredtem fel azzal az érzéssel, hogy tele vagyok energiával és ötletekkel, csordultig vagyok lelkesedéssel és optimizmussal. Amikor az embert hatalmába keríti a "megállíthatatlan és legyőzhetetlen vagyok", vagyis a "szuperhíró" érzés, azt ki kell használni. És nem csak ki kell használni, de fenn kell tartani ezt az állapotot. Persze, ez nehéz folyamat, mármint az állapotfenntartás. De van erre egy jó praktikám. És nem azért gyakorlom ma is, mert január elseje van, hanem azért, mert most és itt vagyok szuperhíró. Nem tegnap voltam, és nem holnap leszek. MA VAGYOK! Jelenleg vagyok! Szóval...Beléd hasított a világmegváltó ötlet? Nem tudsz mit kezdeni a felgyülemlett energiákkal és úgy érzed, felrobbansz a lelkesedéstől? Tarts Magadnál mindig egy kis jegyzetfüzetet, és azonnal kezdj el jegyzetelni. Írd le az ötleteidet, az érzéseidet, a gondolataidat. Készíts rajzokat (ehhez nem kell rajztudás), ábrákat, mosolygós smiley-kat, mert ezek a kis semmiségeknek tűnő apróságok fognak később erre az állapotra emlékeztetni. Így majd megtapasztalod, hogy a valamikor apróságnak tűnő dolgok sokszor az egész életet jelentik Neked. Ezek a kis jegyzetek és a megszokás, hogy megörökítsd írásos vagy képi formában szuperhíróságodat fognak újra tüzet gyújtani az elmédben és a lelkedben, és már egy automatikus folyamathoz vezetnek, ha rendszeressé teszed. És most az egyszer ne a telefonodat használd. Persze végszükség esetén az is megteszi, de higgy nekem, sokkal könnyebben eléred majd újra és újra ezt az állapotot, ha Te vezeted a vonalakat. És ha majd egy nap úgy ébredsz fel, hogy nem vagy szuperhős, vedd elő a kis jegyzetfüzeted, és lapozd át, hogy újra szárnyakat növeszthess. Adj nevet a kis jegyzetfüzetednek. Adj nevet a gyermekednek. Írd fel nagy betűkkel a borítójára, hogy "BOLDOGSÁG PROJEKT" vagy "INSPIRÁLÓ GONDOLATOK", vagy amit csak akarsz. Ami Téged motivál és örömmel-, pozitív érzésekkel tölt el. Amit elég méltónak találsz ahhoz, hogy képviselje szuperhíróságodat. 

Nem egy véletlen egybeesés, hogy az újévre készítettem magamnak egy kis álomfogó talizmánt, ami mindig szem előtt lesz, emlékeztetve az álmaimra. Azokra, amelyeket már megvalósítottam, ás azokra, amelyeket MÉG nem. Írtam mellé egy kis kártyát is, amit elteszek nehezebb pillanatokra. A névjegykártyámnak is terveztem egy méltó kis tasakot, amiből nemsokára sorozatgyártás indul. A pink szívecske a kártyán egy lufit hivatott szimbolizálni, mely a tasakból való kivételkor felszáll a magasba. Így kapnak szárnyra az álmok, az ötletek és a gondolatok is. :)

Kismag vagyok. Szuperhíró. Aki a fényben szárba szökken. :) Ezen kívül inspiráló ékszereket készítek ásványokból, különféle technikákkal. Ékszereim kilépnek a bizsuk világából, hiszen a kövek és a felhasznált szimbólumok fontos jelentéstartalommal bírnak. És minden egyes -a kezeim közül kikerült- ékszernek megvan a maga kis története, ami készítése közben, vagy talán már előtte megszületett... ;) 

Mindnyájatoknak sok szeretettel kívánok a 2016-os évre (is) milliónyi pozitív ötletet és sugallatot, feledhetetlen élményeket, önfeledt mosolyokat, megismételhetetlen pillanatokat, valamint rengeteg őszinte mosolyt és ölelést.

nevjegy_insta.jpg 

Ez egy véletlen egybeesés. Vagy mégsem? ;)

 

 

Szólj hozzá

kézműves gondolatok fejlődés újév érzések optimizmus pozitív spirituális ékszerkészítés névjegykártya önfejlesztés pozitív gondolatok álomfogó makramé lélekerősítő kismag kismagékszerei nincsenekvéletlenek ásványkarkötő inspiráló gondolatok